Bekijk originele versie : vreemd gegaan!!!!
salaam allemaal
Een marokaanse vriendin van mij had iets met een turkse jongen.
Een paar dagen geleden is het uitgegaan, de reden daar voor was het te ver uit elkaar wonen, althans dat zei hij tegen haar.
2 dagen later belde hij me op en zei de waarheid is dat ik ben vreemd gegaan met een nederlands meisje. Dus ik heb het tegen me vriendin gezegd, en zoals je begrijpt was ze heel erg boos niet alleen omdat hij was vreemdgegaan maar om het feit dat hij loog over de reden waarom hij het had uitgemaakt.
Hij belde haar en zei ik heb er spijt van en als het goed is wil hij haar terug en ik denk dan ook wel dat ze zo dom is om het terug te nemen.
MAAR DIE ZEEEEKOE ZONDER HERSENS WIL HEM EEN KANS GEVEN wat vinden jullie hiervan!!!!!
thallou :zwaai:
agadiria_20
10-06-2002, 17:10
salaam!!!
wat ik hier van vindt? nou dat meisje is zeker wel dom bezig!!
als ik in de schoenen van die meisje stond zou ik er voor zorgen dat zijn leven een zure hel zou worden want echt zo hard ben ik en ja ieder mens is anders maar een ding
ONE A CHAETER ALWAYS A CHAETER
ik wens haar sterkte met alles en hoop dat het ze geluk heeft dit keer!!!
ma3a salaam:zwaai:
salaam
Leyla ik zou zeggen laat der doen wat ze zelf wil. Want dan kan ze je later nergens de schuld van geven.
beslamma
Wat ik zou doen?
Ik zou zijn leven zuur maken!
Maaruh ze is echt wel dom bezig, één x vreemdgegaan is vaker vreemdgaan zeg ik altijd.
Het blijft echt niet bij deze ene x, believe me
En hij liegt ook nog eens, bah enge gozer
dumpen die handel
Wens haar maar sterkte
Beslama
igzeneej
10-06-2002, 19:50
We zijn niet allemaal net als jou :D
Komt die turkse jongen uit alkmaar??
Ik zou hem zeker weten dumpen en hem heeeel hard aanpakken.
Help je vriendin en zorg dat ze hem niet terug neemt, ze verdient veeeeeeel beter.
Lakeesha
10-06-2002, 21:49
Je vriendin verdient zeker beter, maar ,misschien is het beter om haar de fout te laten maken. Vaak zie je iets pas als je het zelf meemaakt. Misschien is het pijnlijk, maar als ze niet naar je wil luisteren kun je niks anders meer doen.
Ciao Ciao
Origineel gepost door estela
Komt die turkse jongen uit alkmaar??
Ik zou hem zeker weten dumpen en hem heeeel hard aanpakken.
Help je vriendin en zorg dat ze hem niet terug neemt, ze verdient veeeeeeel beter.
salaam
nee hij komt uit rotterdam, maar ik laat haar haar eigen gang wel gaan zolang ze maar niet meer bij me komt uithuilen enzo maar ja het is haar leven gelukkig en niet de mijne
ciaoooooo
Origineel gepost door mojahied
is die vriendin van jou dan marokkaanse?
als dat zo is?
dan zijn jullie alle drie koeien!!!
en niet alleen zij!!! :zwaai:
salaam,
ehhmz sorry hoor maar ik vraag wat je van het vreemdgaan vind en niet wat je van mij of me vriendin vind.
Only god can judge me en niet jij
thalla
DieselGirly
11-06-2002, 11:29
ja best moeilijk hoor....maar houden van daar draait het om dat is wat je keuze moeilijk maakt....maar hou je van iemand die je belazerd heeft....JA ZIJ DUS WEL!....maar ze zeggen een ezel stoot zich niet 2 x aan een balk....ppfff...succes met je vriendin!
:boogie:
ciao
iwa een marokkaanse die een turkse vriend neemt, kan ze natuurlijk van alles verwachten heee :D
en dit heeft ze wel verdiend :cool:
en dit heeft hij wel gezegd, maar wat hij nog allemaal uitspookt?
pffff! :zwaai:
salaam,
oke oke daar ben ik het met je eens!
maar jij zei is die vriendin marokaans nou dan zijn jullie alle drie koeien waarom alle drie het is niet mijn vriend of wat dan ook.
ciaoooooo
thalla
iwa alayla ik denk dat je ook wel mee te maken hebt,
want je zei dat hij jou had gebeld, en hoe heeft hij jou gebeld?
dus hij kent jou wel en hij heeft ook je nummer
dus jullie hebben wel contact met elkaar! :zwaai:
Zo je gaat wel goed door!
Maarre luister hij woont dus in rotterdam in de buurt van mijn nicht dus hij woont schuin tegen over haar ik ken die jongen al sinds ik 8 was altijd buiten spelen enzo!
En op een gegeven moment word je elkaars vrienden (ALLEEN VRIENDEN) en als je iets ouder bent heb je dan ook een eigen nummer en geef je die aan elkaar.
Nou en zo is hij dus aan mn nummer gekomen of is het in jou ogen ook fout om met een turkse jongen bevriend te zijn?
Mn vriendin kent hem dan ook via mij, en ze wou hem leren kennen dus eigelijk heeft ze hem leren kennen via mij.
Maar verder heb ik er niks mee te maken want het is niet mijn VRIEND VRIEND het zijn allebei vrienden van mij, en wat er binnen hun relatie gebeurt is hun probleem en ik heb deze topic geopend om te kijken wat jullie mening is en mijn mening was LAAT HEM MAAR LEKKER GAAN DOEN WAT IE WIL terug nemen zou ik nooit doen.
Ook al is het een normale vriend van me ik gun mn vriendin het beste!
thalla
:zwaai:
ZE3MA HIJ HEEFT HET UIT GEMAAKT ALLEEN MAAR OMDAT HIJ VREEMD WAS GEGAAN, ZE3MA HIJ VOELT ZICH SCHULDIG?
en hij belt jou om te zeggen dat hij vreemd is gegaan,
trap daar niet in meid en je vriendin moet daar ook niet intrappen,
hij gebruikt dat gewoon om te laten zien ze3ma dat hij echt eerlijk is enz.
ze3ma ik ben vreemd gegaan en mijn vriendin heeft wel recht om te weten dat ik vreemd ben gegaan""""
hij gebruikt dat zodat je vriendin gaat denken dat hij wel eerlijk tegen mij is en dat ze hem 100% gaat vertrouwen ZODAT HIJ MET HAAR ALLES KAN DOEN WAT HIJ WILT!!!!
IK DENK DAT JE VRIENDIN NOG MAAGD IS, DAT ZE DUS NOG GEEN SEX MET HEM HEEFT GEHAD, EN DAT IS DE ENIGE WAT HIJ WILT!!
HIJ WILT HAAR ....................!
je begrijpt toch wel wat ik bedoel heee?
jullie meisjes zijn echt dom en trappen wel heel makkelijk in alles!
het is gewoon een feit, en sorry!
Salaam
jah daarom zeg ik ook ze moet hem niet terug nemen!!!!!!
En ja ze is nog maagd ze zou nooit zo ver gaan en ik weet het want daarvoor ken ik haar veel te goed!!
KIjk je begon goed maar je eindigt met JULLIE MEISJES!!!!
En nee het is geen feit jij kiest die meisjes uit want jij moet als jongen ook aan je behoeftes komen of niet?
Jij gaat zo ver bij een meisje tot je het krijgt en as dat meisje nee zegt is ze gelijk een **** of niet?
ciaooooooo
thalay! :zwaai:
MissMaghreb4eva
11-06-2002, 13:07
Origineel gepost door leyla15
salaam allemaal
Een marokaanse vriendin van mij had iets met een turkse jongen.
Een paar dagen geleden is het uitgegaan, de reden daar voor was het te ver uit elkaar wonen, althans dat zei hij tegen haar.
2 dagen later belde hij me op en zei de waarheid is dat ik ben vreemd gegaan met een nederlands meisje. Dus ik heb het tegen me vriendin gezegd, en zoals je begrijpt was ze heel erg boos niet alleen omdat hij was vreemdgegaan maar om het feit dat hij loog over de reden waarom hij het had uitgemaakt.
Hij belde haar en zei ik heb er spijt van en als het goed is wil hij haar terug en ik denk dan ook wel dat ze zo dom is om het terug te nemen.
MAAR DIE ZEEEEKOE ZONDER HERSENS WIL HEM EEN KANS GEVEN wat vinden jullie hiervan!!!!!
thallou :zwaai:
1 maal een player altijd een player!
Ik vind dat ze hem geen nieuwe kans moet geven
dat is mijn mening :zwaai:
MissMaghreb4eva
11-06-2002, 13:33
nee layla!!
met jullie bedoel ik meisjes die wel vrienden nemen,
en ook als je denkt dat je je vriendin heel goed kent dat ze het niet zou gaan doen, dan heb je het mis!!!
en jij kent je zelf ook niet heeeel goed in dat geval dan!!
meisje is heel makkelijk om over te halen!!!
ken je dan geen 1 meisje die daar ingetrapt is ?
dat haar viendje haar beloofd had dat hij met haar zou gaan trouwen
en dat ze hem 100% vertrouwde enz?
hmmm,,,,,,dan denk ik dat je nog te jong bent!!! :D :zwaai:
mojahid zo leuk is dat niet hoor!! :kwaad: ik heb namelijk heel veel verhalen gehoord over jongens die meisjes overhalen erruug
bay :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.