Bekijk originele versie : Bij je schoonouders logeren..
Ghatar_tangawia
22-06-2006, 16:21
Ik ga vandaag voor het eerst bij mijn schoonouders logeren. Ze wonen niet zo ver bij ons vandaan, 23 km ofzo. Maar morgen komen mijn ouders en opa en oma bij mijn schoonouders op bezoek dus wil ik vroeg bij mijn schoonmoeder zijn om haar te kunnen helpen (3 gangenmenu je weet hoe marokkanen zijn)
Mijn ouders wilden eigenlijk naar mij toekomen en toen stelde mijn schoonmoeder voor dat ze bij haar kwamen..zodat ze mij kon helpen en omdat zij boven een grote kamer heeft met arabische banken(mtareb)..waar de mannen dan kunnen gaan zitten. Hier heb ik mee ingestemd..vind het eigenlijk heel lief! Dus heb ik besloten bij haar te blijven slapen vandaag :D Maar aan de andere kant lijkt me dat best wel raar.. ik kan niet kijken wat ik wil op tv..ik kan niet rondlopen in de kleding die ik wil.. maar goed 1 nachtje overleef ik wel!
Wie van de dames logeert wel eens bij de schoonouders? En hoe is dat eigenlijk?
OemShahid
22-06-2006, 16:32
Hartstikke lief van je schoonmoeder dat ze dat heeft aangeboden. En ook lief van jou trouwens om te blijven slapen om haar te kunnen helpen.
Mijn schoonouders wonen helaas in Marokko, dus ik kan geen ervaringen met je delen. Maar ik denk dat het reuze mee zal vallen.
Liefs, OemShahid
ana_zwiena
22-06-2006, 16:34
ik zou niet bij mijn schoonmoeder kunnen logeren maar 1 keer in de soveel tijd kan het wel. liefe schoonmoeder heb jij zeg:goedzo: en ook tof van jou
Ghatar_tangawia
22-06-2006, 16:35
Hartstikke lief van je schoonmoeder dat ze dat heeft aangeboden. En ook lief van jou trouwens om te blijven slapen om haar te kunnen helpen.
Mijn schoonouders wonen helaas in Marokko, dus ik kan geen ervaringen met je delen. Maar ik denk dat het reuze mee zal vallen.
Liefs, OemShahid
Thanks meid!! :kus:
boyengirl
22-06-2006, 16:42
elke zomer logeer ik bij ze deze zomer heb ik mijn eigen verdieping
maar vindt het supper gezellig altijd feest
muziek op en dansen maar met de dames
mijn schoonvader zie ik als mijn eigen vader en kleed mijn eigen bij hem hoe ik bij mijn eigen vader zou kleeden
loop altijd bedekt dus geen probleem mee
als we staan te dansen of gek tedoen met de kids ga ik niet stoppen om dta ie komt hij lacht en loopt weg
Shereen23
22-06-2006, 16:46
Ik slaap wel eens bij mijn schoonmoeder.
Het is altijd heel gezellig we blijven tot diep in de nacht kletsen.
En wat kleding betreft ik trek zo'n wijde tjemir aan voor vrouwe, die zit comfortabel en is bedekt.
Ik zou er lekker van genieten, en het valt allemaal heel erg mee!!
bollebuik
22-06-2006, 18:51
Ik ga vandaag voor het eerst bij mijn schoonouders logeren. Ze wonen niet zo ver bij ons vandaan, 23 km ofzo. Maar morgen komen mijn ouders en opa en oma bij mijn schoonouders op bezoek dus wil ik vroeg bij mijn schoonmoeder zijn om haar te kunnen helpen (3 gangenmenu je weet hoe marokkanen zijn)
Mijn ouders wilden eigenlijk naar mij toekomen en toen stelde mijn schoonmoeder voor dat ze bij haar kwamen..zodat ze mij kon helpen en omdat zij boven een grote kamer heeft met arabische banken(mtareb)..waar de mannen dan kunnen gaan zitten. Hier heb ik mee ingestemd..vind het eigenlijk heel lief! Dus heb ik besloten bij haar te blijven slapen vandaag :D Maar aan de andere kant lijkt me dat best wel raar.. ik kan niet kijken wat ik wil op tv..ik kan niet rondlopen in de kleding die ik wil.. maar goed 1 nachtje overleef ik wel!
Wie van de dames logeert wel eens bij de schoonouders? En hoe is dat eigenlijk?
:rolleyes: zij offert haar hele dag voor jullie op en dan zit jij ermee in dat je geen tv kan kijken :rolleyes:
je ging trouwens om te helpen niet om te zappen ;)
wij logeren wel vaker een weekendje bij de ouders van mijn man.
voelt gewoon zoals thuis, heel vertrouwt en heel gezellig.
er is niks engs aan hoor, maar kan me voorstellen dat de 1e keer ff slikken is.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.