Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik liep naar huis.... en wat ik zag........

Pagina's : [1] 2

just_fouad
08-06-2003, 12:35

was tijdje geleden ik kwam zo van moskee naar huis lopen en dan loop ik altijd langs zo n kerk voor negers whahaha ik hoor zo muziek ik kijk zo ffe zaten ze daar te dansen ze3ma dansend bidden halleluuuuuuuuujaaaaaaaa :boogie: wuhahahahaha me dag kon niet meer stuk 3ela rwina :hihi: gaan ze in de hel ook dansen? ik denk is voorbereiding hahahaha

miriammetje
08-06-2003, 12:37
whahahaah jij bent een gekkerdje whahahhah

salina83
08-06-2003, 12:38
Origineel gepost door just_fouad was tijdje geleden ik kwam zo van moskee naar huis lopen en dan loop ik altijd langs zo n kerk voor negers whahaha ik hoor zo muziek ik kijk zo ffe zaten ze daar te dansen ze3ma dansend bidden halleluuuuuuuuujaaaaaaaa :boogie: wuhahahahaha me dag kon niet meer stuk 3ela rwina :hihi: gaan ze in de hel ook dansen? ik denk is voorbereiding hahahaha wahahahaha yeh gek :D

Itsjustme
08-06-2003, 14:18
woon je toevallig niet bij HET KERKJE die B..... heet??? hahaha.... want ik hoor dat ook altijd praise the lord HALELJU

alhoceimagirly
08-06-2003, 14:20

Origineel gepost door just_fouad was tijdje geleden ik kwam zo van moskee naar huis lopen en dan loop ik altijd langs zo n kerk voor negers whahaha ik hoor zo muziek ik kijk zo ffe zaten ze daar te dansen ze3ma dansend bidden halleluuuuuuuuujaaaaaaaa :boogie: wuhahahahaha me dag kon niet meer stuk 3ela rwina :hihi: gaan ze in de hel ook dansen? ik denk is voorbereiding hahahaha Wahahah gestoorde!! :jammer:

Sannae90
08-06-2003, 14:21
hahahahaha die is goed YA RWINAAAAA ZDAKZ DAK ZDAK ZDAK ZDAK, DANSEN MAAR!!! hET IS WEL HEET IN DE HEL, ZE MOETEN DOEDE DEO MEENEMEN

Sannae90
08-06-2003, 14:23
correctie: GOEDE

esmaatjuuh
08-06-2003, 14:27
Dat was ik!!!!!!!!!! Die ene die ging dansen...Met die ene Afro...:bril:

alhoceimagirly
08-06-2003, 14:29
Origineel gepost door Sannae90 hahahahaha die is goed YA RWINAAAAA ZDAKZ DAK ZDAK ZDAK ZDAK, DANSEN MAAR!!! hET IS WEL HEET IN DE HEL, ZE MOETEN DOEDE DEO MEENEMEN :lol:

italiaanse
08-06-2003, 14:37
ach, ieder geloof is anders. misschien hebben ze geene ens een hel, weet jij veel.

just_fouad
08-06-2003, 14:43
Origineel gepost door Itsjustme woon je toevallig niet bij HET KERKJE die B..... heet??? hahaha.... want ik hoor dat ook altijd praise the lord HALELJU ik ben verhuis maar t was die kerk bij het volksbuurtmuseum hartekerk ofzo

Oem_Lena
08-06-2003, 14:51
Origineel gepost door just_fouad was tijdje geleden ik kwam zo van moskee naar huis lopen en dan loop ik altijd langs zo n kerk voor negers whahaha ik hoor zo muziek ik kijk zo ffe zaten ze daar te dansen ze3ma dansend bidden halleluuuuuuuuujaaaaaaaa :boogie: wuhahahahaha me dag kon niet meer stuk 3ela rwina :hihi: gaan ze in de hel ook dansen? ik denk is voorbereiding hahahaha heb respect voor andere geloof,pas op dat jij niet :rolleyes: daar gaat dansen

mimia
08-06-2003, 15:19
ewa be3da ze geloven nog ergens in...............of het nou waar is of niet! sommigen geloven nergens in en dat is pas rwina!! :huil:

snoesje
08-06-2003, 19:41
hahahah mafkees..... maar ach hunnie vinden weer dat wij op een rare manier onze geloof uiten... maar ach ieder zijn eigen DIEN!!! Dus laten we lekker iedereen in zijn eigen waarde laten oke?!!

Kingofmaroc
08-06-2003, 19:55

Origineel gepost door mimia ewa be3da ze geloven nog ergens in...............of het nou waar is of niet! sommigen geloven nergens in en dat is pas rwina!! :huil: ;)

Pagina's : [1] 2