Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Breaktime!!!!

Pagina's : [1] 2

Romainna
22-06-2006, 10:32

Tijd voor een overheerlijke kopje cappicunno!!!!:o Wie is er ook zo een koffiegek? Of heb je liever thee? Dus bij deze wat neem jij als tussendoortje en kun je lekker bij relaxen?:banana:

boyengirl
22-06-2006, 10:34
ik zit ana een senzeo heerlijkkkkkkkkk lekker rust mijn zoontje zit op de crech kan ik al weer bijna gaan halen 11 uur is hier 2 min lopen van mijn huis hiihhi

Marisah
22-06-2006, 10:34
ik wil wel een choco de luxe uit zo'n DE apparaat!!!

Ghatar_tangawia
22-06-2006, 10:36
Ik ben echt een koffiejunk... Lang leve de senseo!!! :banana: Hier op werk vind ik de koffie niet zo lekker..cappucino en choco du luxe.. Heerlijk:banana:

Romainna
22-06-2006, 10:37

ik zit ana een senzeo heerlijkkkkkkkkk lekker rust mijn zoontje zit op de crech kan ik al weer bijna gaan halen 11 uur is hier 2 min lopen van mijn huis hiihhi Hmmm, lekker oor die rust en zo een bakje zijn onvervangbaar.:o Geniet nog maar lekker van je laatse 30 min rust.:hihi:

Romainna
22-06-2006, 10:38
ik wil wel een choco de luxe uit zo'n DE apparaat!!! Walloe De apparaat.:jammer: Wel gewone koffie of hetzelfde als ik.:o

bunty_aur_bably
22-06-2006, 10:40
Mag cool best ook??

badparel
22-06-2006, 10:41
Hmmm ik heb wel zin in cappuccino!!! Senseo gaat er ook wel altijd met smaak in! :banana:

Romainna
22-06-2006, 10:43
Mag cool best ook?? Is ook lekker toch.:goedzo:

Romainna
22-06-2006, 10:45
Hmmm ik heb wel zin in cappuccino!!! Senseo gaat er ook wel altijd met smaak in! :banana: Hey lieverd, Jou heb ik hier echt gemist!!!::D Hoe is het met je en hoe gaat het met de zwangerschap?:o Dat kopje heb jij nu wel echt verdient na je zware weekend.:kus:

Romainna
22-06-2006, 10:46
Ik ben echt een koffiejunk... Lang leve de senseo!!! :banana: Hier op werk vind ik de koffie niet zo lekker..cappucino en choco du luxe.. Heerlijk:banana: Die choco du lux lijkt mij het lekkerst.:hihi: Lang leve de choco in alle soorten en maten!!!:banana:

Souraida
22-06-2006, 10:48
een grote mok koffie verkeerd is niet verkeerd op dit moment.

HoneyBee
warme chocaledemelk met cremé, of expresso met chocolade! Wij hebben zo een apparaat waar heel veel verschillende soorten koffie, thee of chocolademelk uitkomt.

badparel
Hey lieverd, Jou heb ik hier echt gemist!!!::D Hoe is het met je en hoe gaat het met de zwangerschap?:o Dat kopje heb jij nu wel echt verdient na je zware weekend.:kus: :banana: Ik heb jou ook gemist!!!!:sjans: Elhemdullilah het gaat stukken beter,ik heb niet meer last van mn bekken,alleen als ik veel loop heb ik nog last van mn benen,walakien elhemdulllilah,heb nog steeds geen fut,misschien ijzertekort :kweetnie: We zien het wel morgen bij vk insha allah ! Hoe is ie verder met jou,chim en ouissam? Chim mis ik hie ook ontzettend zeg!Groet haar van me en geef dr een dikke :kus:

5150
22-06-2006, 10:52

Tijd voor een overheerlijke kopje cappicunno!!!!:o Wie is er ook zo een koffiegek? Of heb je liever thee? Dus bij deze wat neem jij als tussendoortje en kun je lekker bij relaxen?:banana: yep koffie, maar die vieze automatenkoffie van hier is echt :moe: Tetouanien zijn erg nauwkeurig wat koffie of thee betreft.. ik drink mn koffie alleen maar uit zo'n 3asara http://www.rax.nl/images/6609855_t.gif sterk en met warme melk en veel suiker...gotta have my coffee.

Pagina's : [1] 2