Bekijk originele versie : Met anticonceptieRing Condoom en pil zijn verleden tijd!!! zie video en gebruik aanwi
Dames en Heren Hier ben ik weer met een nieuw tips .
Met anticonceptiering heb je geen behoefte meer aan Condooms en pil .Bovendien hoef je niet meer bang zijn van condoom verscheuren en pil te vergeten .
zelf vind ik het een zeer goeie vervanger van condoom en vooral pil.
In deze site zie je een filmpje over anticonceptiering en gebruiksaanwijzing.
Eerst naar deze PAGINA dan links klik je aan ACHTERGRONDINFOTMATIE als goed is daar kan je eeen filmpje bekijken over anticonceptiering.
http://www.nuvaring.nl/consument/
Ben benieuwd over jullie mening.
groetjes
Dawud :zwaai:.
salina83
08-06-2003, 12:05
oh de nuva ring. nou zo handig is dat ding niet. je moet hem na vier weken precies op het zelfde tijdstip verwijderen. dat betekent dus dat je met een pieper rond moet lopen. en velen voelen het tijdens het vrijen :D . lijkt mij geen lekker gevoel.
:zwaai:
GangstaLovin
08-06-2003, 12:08
zijn het weer vrouwen die deze maatregel moeten uitoefenen ...om het zomaar te zeggen.
ze moeten een soort anticonceptie voor mannen maar eens uitvinden ...
salina83
08-06-2003, 12:18
Origineel gepost door Dawud
Heb je ervaring er mee??
ik :) ? nee hoor. maar ik ben bij organon geweest( het bedrijf die het heeft ontwikkeld). daar krijg je natuurlijk alleen de voordelen te horen, maar ik werk ook in een apotheek en dan krijg je al die info te horen :) .
nee ben nog niet getrouwd :zwaai:
salina83
08-06-2003, 12:36
ikke ook niet ;)
:eek: :confused: :D :p :zwaai:
salina83
08-06-2003, 12:47
Met je reclama's heb je mij busniss kabpot gemaak :huil: ik was van plan met dit middel een zaak te beginen aangezien jou werk ervaring lijk me niet zo voordelig :huil:lolllllllll
aaaaaaah meskien. maar weet je niet dat daar geen geld aan te verdienen valt? je gaat gewoon naar je huisarts en krijgt een receptje en je kunt de nuvaring ophalen safi :D . wel een beetje bijbetalen, maar niet zoveel als bij jou neem ik aan :zwaai:
Just_a_Lady
08-06-2003, 13:34
Als jij geen geslachtziektes wil zou ik nog steeds een condoom gebruiken daar beschermt zo n ringetje niet tegen
salina83
08-06-2003, 13:35
kan je niet dagelijks een paar pakjes Nuvaring van de apotheek illegaal aan mij verkopen :) dan worden we snel rijk met de zwart geld zonder belasting en zullen we binnen kort gaan in een Vijfster Hotel trouwen zo hoeven we niet meer vrijgezel blijven :D wat dacht je er van :) shall we go for it ??lolllllllllll
ehmm... je zet me opeens aan het denken :D . wacht effe ik mail je wel effe. kijken hoe we dat aan gaan pakken :giechel:
salina83
08-06-2003, 13:36
Origineel gepost door Just_a_Lady
Als jij geen geslachtziektes wil zou ik nog steeds een condoom gebruiken daar beschermt zo n ringetje niet tegen
geslachtsziekte? se.x mag pas na het huwelijk en dan doe je het maar met een persoon :confused: .
Just_a_Lady
08-06-2003, 14:05
Origineel gepost door salina83
geslachtsziekte? se.x mag pas na het huwelijk en dan doe je het maar met een persoon :confused: .
Je hebt gelijk Se.x mag pas na het huwelijk, maar houd iedereen zich er daar ook aan? Nee dus Bedoel het niet verkeerd :)
younesel18
10-06-2003, 01:30
lekker belangrijk
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.