Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames... Ik heb eet-aanvallen als ik...

Imenrotterdam
08-06-2003, 11:33

Als ik ongesteld moet worden dan eet ik altijd de hele koelkast leeg. Echt alles moet op. Je wil niet weten hoeveel ik naar binnenwerk. Soms eet ik zoveel dat ik gewoon moet overgeven. Ik ga zelfs speciaal naar de supermarkt om eten te kopen. Op zulke momenten kan ik voelen wat extreem dikke mensen voelen. Het duurt hooguit 5 dagen en daarna wordt ik ongesteld en dan is het weer over. Ik snap het gewoon niet. Ik eet echt voor 10 personen. Ik heb gehoord dat het aan de hormonen ligt. Maar ik ben toch niet de enige hoop ik.

TechLanX
08-06-2003, 11:34
ik lust geen koelkasten

xxxprinsesxxx
08-06-2003, 11:40
Hey lieverd... ik weet niet... maare... wees blij dat het bij jou alleen voor je menstruatie is... ik heb het non-stop!!!!!!!! 24 uur per dag... 7 dagen in de week... 52 weken in het jaar... :D

just_fouad
08-06-2003, 12:12
zeekoe :lol: :hihi:

SweetRose
08-06-2003, 12:13

allatief...wel wa veel hé euhm..ga eens naar de doktoor ofzo...:D

xxxprinsesxxx
08-06-2003, 12:23
Origineel gepost door just_fouad zeekoe :lol: :hihi: wie????? ikke?????????? hahahahaha... kom niet eens in de buurt van een zeekoe... :D

xxxprinsesxxx
08-06-2003, 12:25
Origineel gepost door zin 'n midar allatief...wel wa veel hé euhm..ga eens naar de doktoor ofzo...:D en dan??? ik haat dokters... ze doen toch niks voor je... ik houd het wel bij, dat ik een snelle spijsverteringsstelsel heb.... klaar... :D

salina83
08-06-2003, 12:26
nee dat heb ik als ik me down voel. zoals afgelopen vrijdag toen ik mijn cijfer hoorde het eerste wat ik deed was naar smullers racen. je wilt niet weten wat ik allemaal naar binnen heb gewerkt :o . :zwaai:

just_fouad
08-06-2003, 12:31
Origineel gepost door xxxprinsesxxx wie????? ikke?????????? hahahahaha... kom niet eens in de buurt van een zeekoe... :D :stout:

jimpie
08-06-2003, 12:35
Origineel gepost door Imenrotterdam Als ik ongesteld moet worden dan eet ik altijd de hele koelkast leeg. Echt alles moet op. Je wil niet weten hoeveel ik naar binnenwerk. Soms eet ik zoveel dat ik gewoon moet overgeven. Ik ga zelfs speciaal naar de supermarkt om eten te kopen. Op zulke momenten kan ik voelen wat extreem dikke mensen voelen. Het duurt hooguit 5 dagen en daarna wordt ik ongesteld en dan is het weer over. Ik snap het gewoon niet. Ik eet echt voor 10 personen. Ik heb gehoord dat het aan de hormonen ligt. Maar ik ben toch niet de enige hoop ik. Nou zo erg is het niet bij mij.... Ik moet dan alleen chocala hebben...Als waar chocala in zit eet ik op...:D

xxxprinsesxxx
08-06-2003, 13:19
Origineel gepost door just_fouad :stout: :confused: